Vertrouwenspersoon  Boemerang

Boemerang, in de persoon van Peter Pietersen heeft mij benaderd voor de functie Vertrouwens Persoon voor de vereniging.                                                                                                                           Goed dat de vereniging een veilig klimaat wil scheppen voor al leden, trainers , vrijwilligers ,ouders en andere betrokkenen,  dat er een onafhankelijk persoon is waar ze terecht kunnen met hun vragen bij evt. problemen.

Aan welke vragen of problemen denk je dan ? dat kan zijn bij pesten, ruzies, discrimineren en (seksuele) intimidatie en grensoverschrijdend gedrag. Vragen waar bij je niet terecht kunt bij je trainer of  bepaalde commissie, dan is het fijn dat ik als onafhankelijk persoon kan mee denken,  raad kan geven  en je  kan door verwijzen voor evt. geschikte hulp. Soms is een  luisterend oor ook al voldoende ,blijf niet met je probleem rond lopen!

Een  vertrouwenspersoon werkt onafhankelijk en zal alles wat hem verteld wordt 100 %vertrouwelijk behandelen,  ik ben niet aan de club verbonden! Ik zal samen met jou helpen zoeken naar een passende oplossing!

Ik zal me zelf even voorstellen :

Mijn naam is Gonny Spexgoor ( 1961) en ben geboren te Vragender gemeente Lichtenvoorde,  toen ik 18 jaar was heb ik Vragender verruild voor Deventer om de Z-opleiding te gaan doen. Na eerst nog 2 jaar in Groenlo gewoond te hebben woon ik  sinds 1985 in Eibergen.

Ik woon samen met Wim te Nijenhuis en onze 2 zonen in de Holterhoek, ben werkzaam als zelfstandige in de zorg voor mensen met  Autisme , verstandelijke beperking en psycho – sociale problemen ondersteun ze op alle levens domeinen, onder de naam  Zo eigen. Mijn expertise is Intimiteit & Seksualiteit in de zorg en wordt hier voor ingeleend  door organisaties en scholen om voorlichting, advies te verzorgen. Daarnaast werk ik een aantal uren voor Aveleijn als Ambulant begeleider in Enschede. Mijn grote passie is hardlopen en wandelen , de natuur in, tijd doorbrengen met mijn gezin.

Ik wil ieder een sportief en gezellig seizoen toe wensen !

Groet:

Gonny Spexgoor