Beach volleyballen in mogelijk op zwembad het Vinkennest.

U kunt samen met andere spelers gebruik maken van de beach velden op tijden wanneer er geen reguliere training van Boemerang plaats vindt.
Dit is de dins

Er wordt elke dinsdag, woensdag en donderdag flink getraind. Dinsdag en donderdag van 17.30u tot 20.30u en op woensdag van 16.30u-17.30u

We krijgen steeds meer vragen of er ook buiten de vaste trainingstijden gebruik kan worden gemaakt van de velden.

Zeker kan dit!!!

We willen dit wel wat stroomlijnen en werken met een soort van reserveringssysteem.  Wil je gebruik maken van de velden stuur dan een appje naar Gabor 06-12067371 en geef aan welke dag en tijdstip en hoeveel velden je nodig hebt. Hierop zal dan z.s.m. een reactie komen of dit mogelijk is. Aangezien het toegangshek en de opslagruimte afgesloten zijn is het handig dat je een sleutel hebt. Deze kan vooraf opgehaald worden bij Carolien (Olden Eibergsedijk 6) of bij Gabor (Parallelweg 26). Na afloop ook de sleutel op hetzelfde adres weer terug brengen.

De ballen, antennes en nethoogteverstellers liggen in de opslagruimte. Graag na afloop alles weer netjes opruimen en goed afsluiten. Oftewel, veld aanharken, afval in de afvalbakken, ballen weer terug op de plek etc.

Het gebruik van de velden door al onze leden is gratis. We hebben hierom ook besloten een zomerlidmaatschap in het leven te roepen. Wil je in de zomer buiten lekker beachen maar heb je geen zin of behoefte aan binnen volleybal dan hebben we nu de mogelijkheid om een zomerlidmaatschap af te sluiten voor de maanden april t/m september. De contributiekosten hiervan zijn €10,00 per maand en hiermee heb je dus de mogelijkheid om een half jaar gebruik te maken van de beachvelden.

NB:

We maken met onze velden gebruik van de ruimte op Zwembad ’t Vinkennest. Voor leden van Boemerang is het alleen toegestaan om de beachvelden te gebruiken en er kan dus geen gebruik gemaakt worden van het zwembad (tenzij je natuurlijk een kaartje koopt of een zwemabonnement hebt).

AANMELDINGSFORMULIER BEACH LIDMAATSCHAP

HUISHOUDELIJKREGLEMENT

• Betreding en gebruik van de velden is op eigen risico.
  • Ballen zijn verkrijgbaar bij Optiesport.
  • Belijning niet veranderen.
  • Niet aan de netten gaan hangen.
  • Niet in de palen klimmen.
  • Na gebruik van de velden deze harken.
  • Het gebruik van eten en drinken op de velden is niet toegestaan
  • Afval gooien we in de afvalbak