Gebruiksvoorwaarden beachvolleybalterrein op zwembad het Vinkennest in Eibergen

• Het terrein is eigendom van Optisport.
  • De materialen op het terrein t.b.v. het spelen van beachvolleybal zijn eigendom van volleybalvereniging Boemerang, evenals de blokhut en de overkapping.
  • Toegang tot het beachvolleybalterrein is voor leden mogelijk via de zijingang van het zwembad.
  • Het is voor leden niet toegestaan om na trainingsactiviteiten te gaan zwemmen
  • Badgasten mogen gebruik maken van de velden. Voor hen zijn ballen zijn verkrijgbaar aan de balie van het zwembad.
  • Schade aan het terrein c.q. de materialen dient te worden gemeld aan de balie van het zwembad.
  • Zowel Optisport als volleybalvereniging Boemerang zijn niet verantwoordelijk voor persoonlijk letsel ten gevolge van het gebruik van het terrein.
  • Zowel Optisport als volleybalvereniging Boemerang zijn niet verantwoordelijk voor diefstal van- of schade aan persoonlijke eigendommen.
  • Schade aan het terrein of de materialen bij aankomst gelijk melden aan een medewerker van Optisport of Boemerang.
  • Bij vernieling van het terrein en/of vernieling/diefstal zal de schade op de gebruiker worden verhaald.
  • Het is niet toegestaan op het terrein te eten, te drinken, te roken, te graven, glas of scherpe voorwerpen te gebruiken, in de netten te hangen, de belijning te veranderen, in de palen te klimmen of andere activiteiten te ontplooien dan het spelen van beachvolleybal.
  • Na gebruik graag de aanwezige harken gebruiken om het veld weer netjes achter te laten.
  • Bij oneigenlijk gebruik van het terrein en/of de materialen volgt een waarschuwing van een vertegenwoordiger van Boemerang of een medewerker van Optisport. Bij het negeren van bovengenoemde waarschuwing mogen zij betreffende gebruiker(s) de toegang tot het terrein ontzeggen.

Alle gebruikers worden geacht deze gebruiksvoorwaarden voor gebruik door te lezen en zich er aan te houden.

Als iedereen de velden en de materialen gebruikt waar ze voor gemaakt zijn, hopen we dat we heel lang veel plezier aan onze mooie velden mogen beleven!